Nieuwsbrief - vacature - augustus 2018

Klik hier om de nieuwsflits online te bekijken

             
zonnebloemnwsbr_logo
24/09/2020
 
 
 

Vacature in PDF

Stichting Presentie zoekt een veelzijdige administratief medewerker / office manager

In verband met het vertrek van de huidige medewerker zoekt Stichting Presentie een veelzijdige en flexibele medewerker die zorgdraagt voor een efficiënte inrichting, adequaat beheer en uitvoering van de processen in de backoffice van onze non-profit organisatie. 

Stichting Presentie is een kleine organisatie die de presentietheorie en –benadering uitdraagt en verder ontwikkelt via allerhande projecten, educatieve activiteiten en onderzoek. Gedreven en gespecialiseerde, in hoge mate zelfstandig werkende professionals werken daartoe samen in een hecht team, dat aangestuurd wordt door een directeur. De inhoud van het werk staat voorop. We streven naar zo min mogelijk bureaucratie en zoveel mogelijk collegiale samenwerking. Het meeste werk wordt buiten kantoor (in geval van deze functie: thuis) verricht. Samen met de directeur is de administratief medewerker / office manager verantwoordelijk voor de inrichting van de organisatie, zodanig dat de inhoudelijke doelen optimaal kunnen worden gerealiseerd. Hoewel de werkzaamheden voor een groot deel intern gericht zijn, is hij/zij ook een belangrijk aanspreekpunt voor onze externe contacten en klanten.

Van de medewerker wordt een brede inzetbaarheid gevraagd op onder andere de volgende gebieden:

  • Beheer, uitvoering en optimalisatie van alle (financiële) administratieve processen, zoals het voeren van de boekhouding, het bijhouden van projectadministraties, het aanleveren van periodieke financiële (concept)rapportages, het voorbereiden en beheren van contracten en de facturering. Dit vormt de kern van uw functie.
  • Aanspreekpunt zijn voor klanten en belangstellenden.
  • Het mede organiseren van evenementen en studiebijeenkomsten.
  • Het bieden van secretariële ondersteuning aan staf en bestuur.
  • Het ondersteunen bij marketing en bij beheer en vernieuwing van de website.

Daartoe vragen wij van onze toekomstige medewerker het volgende:

  • Affiniteit met het gedachtengoed van presentie, of de bereidheid zich daarin te verdiepen (kijk naar ons 10-minutenfilmpje op de website).
  • HBO denk- en werkniveau.
  • Goede, aantoonbare vaardigheden en ervaring op (financieel / boekhoudkundig) administratief en secretarieel gebied.
  • (Plezier hebben in) een faciliterende, dienstbare werkhouding naar collega’s ter ondersteuning van het uitvoerend werk en een klantvriendelijke instelling.
  • In hoge mate zelfstandig kunnen en willen werken; kunnen omgaan met thuiswerk en collega’s-op-afstand.
  • Punctueel en precies kunnen werken.
  • Pro-actief en flexibel kunnen hanteren van een breed en divers takenpakket.
  • Vertrouwd zijn met onder andere Office365, Word, Excel, PowerPoint, Outlook, het boekhoudprogramma Twinfield, Rabo telebankieren en websiteprogrammatuur.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en bij voorkeur ook de Engelse taal in woord en geschrift.

Meer over de functie:

  • De functie heeft een omvang van 20 uur/week. Werktijden en -dagen flexibel en in overleg. Er is veel mogelijk!
  • Salariëring conform CAO Welzijn, schaal 7 (o.b.v. 36-urige werkweek), met eindejaarsuitkering en deelname aan pensioenfonds Zorg en Welzijn.
  • Alle medewerkers van Stichting Presentie werken vanuit huis, dat geldt ook voor de office manager. Dat stelt hoge eisen aan uw zelfstandigheid. U werkt intensief samen met de directeur door wie u ook aangestuurd wordt; daartoe is er minimaal wekelijks werkoverleg. Met de overige medewerkers vindt het contact veelal plaats via mail en telefoon.
  • In Utrecht is een centrale kantoorgelegenheid die gebruikt wordt voor overleg en bijeenkomsten. Woonachtig zijn in de omgeving van Utrecht / Wijk bij Duurstede is een pré.

Bent u geïnteresseerd?
Stuur per mail vóór 27 augustus 2018 een motivatiebrief en een uitgebreid CV waaruit uw geschiktheid voor de functie blijkt naar Marjanneke Ouwerkerk, directeur:   m.ouwerkerk@presentie.nl.Als u eerst meer informatie wilt hebben over de functie of de organisatie kunt u haar bellen op
06-53964388 (let op: beperkt bereikbaar van 20 t/m 24 augustus).

Voor meer informatie over Presentie: www.presentie.nl

 
 
             

Als u de Nieuwsflits niet meer wilt ontvangen kunt u via deze link afmelden

Powered by AcyMailing